Jakiego Laptopa kupić ?

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pawe.sadoch
    Drive
    • 2010
    • 58

Jakiego Laptopa kupić ?

Zamieszczone przez baca10
    karoserie
    do polakierowania we własnym zakresie
  • sebu
    L&K
    • 2008
    • 1304
    • Octavia II (1Z3)
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

Jakiego Laptopa kupić ?

Witam
    Wiem,że temat Laptopów był już poruszany wiele razy.Poczytałem trochę,ale taki mętlik mi się zrobił w głowie,że,aż mnie rozbolała.
    Jestem zielony w tym temacie,więc proszę o pomoc.
    Poszukuję laptopa do domu.
    Głównie ma być do zastosowań uniwersalnych tzn, internet, filmy, muzyka, nieraz jakaś gierka itp.
    Niemam nic konkretnego na oku.
    Czekam na propozycje :szeroki_usmiech

Znalazłem coś takiego,jest to coś warte :?:
    Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
    jak pomogłem to daj punkcik
    sprzęgło od G 60

Komentarz

• g_rego_r
      Rider
      • 2008
      • 496

sebu, pytanie ile kasy masz do wydania i kolejne czy nie lepiej za tą samą kasę kupić stacjonarkę skoro to do domu ? Bo jak podałeś zastosowania typu:
      Zamieszczone przez sebu
      nieraz jakaś gierka itp.
      to w tym momencie zaczynają się schody
      Ale tak jak zacząłem. Pytanie jaki budżet ?

A co do tej Toshiby którą w linku podałeś to w jakieś karty pograsz ale w nic co miało by jakiekolwiek zaawansowane wymogi co do grafiki.

Komentarz

• sebu
        L&K
        • 2008
        • 1304
        • Octavia II (1Z3)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

Myślałem tak do 2-2,5 tyś
        Zamieszczone przez g_rego_r
        czy nie lepiej za tą samą kasę kupić stacjonarkę
        Mam stacjonarny,ale chcę sie go pozbyć,potrzebuje więcej miejsca w mieszkaniu.A po za tym potrzebny jest czasami na wyjazdy z rodziną. .
        Zamieszczone przez sebu
        nieraz jakaś gierka